Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já byl v léčebně s cévní mozkovou poruchou a je to dost podobné. Kazil jsem jim tam věkový průměr. Naštěstí sem mohl chodit na tůry a pivko nám tolerovali. I když kolega měl podmínku. 6 piv a 4 rumy a zpátky na pavilon ho museli přivést.

0 0
možnosti
Foto

J44a25n 18A98n68d77r63l92e

12. 8. 2020 17:36

jéé, vy tam máte internet! to dřív nebývalo... :-)

držím R^

1 0
možnosti
Foto

Já Vám fandím R^... pokračujte.

PS: Vaše "b" jako blog nefunguje... (mně)

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 493x
Jsem lehce nevyrovnaná normální ženská. Něco mezi šedou myší a hrdou lvicí. Introvert exhibicionista. 

Blog si vedu už několik let, ale tady teprve začínám. Je to pro mě někdy záznam neutuchající samomluvy, amatérská autopsychoterapie, jindy možnost pobavit sebe či čtenáře svým zážitkem. Provází mně na mé klikaté cestě k fyzickému i duševnímu zdraví.

Deník z blázince není aktuální, psala jsem jej v roce 2019.