Diskuse

Na Měsíc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jojo, taky na mne občas sedne pořádná chandra a pak jde rozum stranou.. vše je špatně a nic nemá smysl.. jediné co v tu chvíli tuším, že to zase přejde a slunce vysvitne. Tak ať vám vysvitne brzy!

1 0
možnosti
Foto

Paní Renato, jak já dokonale vím o čem píšete. Kdo to nezažil, nepochopí.

1 0
možnosti
Foto

R^Za odvahu. Drím palce.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

... Totéž ;-)... (jako u Davida)

1 0
možnosti
Foto

Paní Renato, nemoci duševní nejsou o nic méně závažné než jiné. Zlomená noha je vidět na první pohled, zlomená mysl nikoli. Oceňuji Vaši odvahu v psaní, neboť jste musela počítat s nepochopením.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za pochopení.

0 0
možnosti
Foto

Skočte do záchodu a spláchněte se.

1 0
možnosti
Foto

To jsem měla chuť, ale asi bych se tam nevešla :-(

0 1
možnosti
Foto

S prominutim, spousta lidi bojuje s rakovinou. Jinym umira partner/partnerka po tezkem urazu. Dalsi maji deti s postizenim na cely zivot. A to ani nemluvim o tom, ze mnozi resi skutecnou materialni nouzi, kde bydlet a za co nakoupit pro sve deti. A tak me napada, ze by cloveku melo stacit ke spokojenosti, ne-li ke stesti, kdyz ho nic z vyse jmenovaneho nepotka. Nemysite?

4 0
možnosti
Foto

Když člověk trpí depresí, nebo úzkostí, tak mu ani fyzické zdraví, milující rodina, nebo materiální bohatství bohužel nestačí a samo o sobě nepomůže.

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 493x
Jsem lehce nevyrovnaná normální ženská. Něco mezi šedou myší a hrdou lvicí. Introvert exhibicionista. 

Blog si vedu už několik let, ale tady teprve začínám. Je to pro mě někdy záznam neutuchající samomluvy, amatérská autopsychoterapie, jindy možnost pobavit sebe či čtenáře svým zážitkem. Provází mně na mé klikaté cestě k fyzickému i duševnímu zdraví.

Deník z blázince není aktuální, psala jsem jej v roce 2019.