Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Už dva týdny v blázinci

Ještě jsem na cestě, nevystupovat! Krása nesmírná. Nikdo tu nemá péro. Slovenština je sexy (i v podání doktora Sovy).

Čtrnáctý den pobytu v léčebně proběhla po snídani (sestávající z bulharské pomazánky a chleba) vizita s panem primářem. Primář, paní doktorka, psycholožka a vrchní sestra seděli kolem stolu ve společence a my pacienti jsme čekali na chodbě, až na nás přijde řada. Chodili jsme pak jednotlivě dovnitř s papírem, na kterém nám terapeuti potvrzují účast na léčebných aktivitách.

Ti, kteří mají jít už brzy domů, vycházeli na chodbu se spokojeným úsměvem. Většinou se už domů těší. My ostatní jsme si říkali, že máme ještě pořád strach, že by na nás dolehl zase stres a špatná nálada a moc se nám z bezpečného prostředí ven nechce. Panu primáři jsem na dotaz, jak se cítím, popsala, jak na mě zapůsobil včerejší telefonát s manželem. On souhlasil, že si mám doma říct o chvilku klidu, když ji budu potřebovat.

Vysvětloval mi, že já jsem teď jakoby na cestě někam pryč vlakem, a manžela a děti jsem nechala doma. Teď nemůžeme být nějakou dobu spolu, a proto si možná úplně nerozumíme. Ale až dojedu na místo, kam potřebuju, vystoupím z vlaku a budeme zase všichni spolu.

 

V arteterapii jsme měli přemýšlet nad tím, co prospěšného jsme sami pro sebe v poslední době udělali. Myslela jsem na to, že je dobře, že jsem se odhodlala jít se léčit. Jsem taky ráda, že jsem byla schopná Honzovi říct o své potřebě dotýkání a o tom, že se nechci kamarádit po propuštění. Zároveň je mi z toho ale těžko. Pak jsme měli přijít na nějakou svou vlastnost, kterou si škodíme, a nakreslit ji.

Nakreslila jsem divadelní jeviště, na kterém stojím já sama v kuželu světla. Mám na sobě červené šaty a lodičky. Jsem na obrázku krásná jako hvězda jasná. (Chtěla jsem vyjádřit,že jsem krásná, ale moje ztvárnění trochu pokulhávalo.) Nad obecenstvem se vznášely komiksové bubliny s napsanými výkřiky: „Bravo!“ a „Výborně!“ Za oponou ale seděla ještě jedna schoulená nevýrazná postavička, držela si kolena pod bradou a skoro ji nebylo vidět. To jsem byla taky já. Popsala jsem ten obrázek tak, že se chci lidem zalíbit, aby mě měli rádi, předvádím se, ale přitom se většinou cítím jako ta malá nenápadná.

Marek držel svůj výkres obrácený směrem k sobě, abychom ho neviděli, a dlouho se odhodlával, než nám jej ukázal. Jakoby sbíral odvahu, nadechl se zhluboka a papír položil obrázkem nahoru na stůl. Měl tam tužkou nakreslený penis v ruce (řekla bych, že v nadživotní velikosti).

Přiznal se, že má často neodbytné myšlenky na sex. Když je tady úplně bez sexu, tak na to prý myslí skoro pořád. Štve ho, že se tu o sexu vůbec nemluví. Souhlasili jsme s ním a chválili ho za jeho odvahu. Je fakt, že tady probíráme ve skupině velmi důvěrné záležitosti,ale, jak Marek řekl: „tváříme se přitom, jakože nemáme péro“.

 

Při odpoledním zábavném komunitním programu jsme hráli všichni společně hru na hádání osobností. Postupně jsme si vylosovali postavu a ostatní hádali, kdo jsme. Na otázky jsme směli odpovídat jen ano/ne/možná. Byla to sranda, když si někdo pletl třeba Rumcajse a Rumburaka, nebo když byla jedna holka Saturnin. Nemohla se rozhodnout, jestli je fešák, nebo ne.

Později jsme v tělocvičně hráli badminton. Nejdřív klasicky ve dvojicích, pak čtyřhru a nakonec jsme stáli v kroužku a s jedním košíkem hráli asi šestihru. Uhnali a zpotili jsme se pořádně, ale byla to zábava. Občas se někdo z nás vrhnul v zápalu hry za košíčkem a rozplácl se jak široký, tak dlouhý na parkety.

 

Po nezbytné sprše následovala v podvečer ještě kognitivní terapie. Při ní si máme pod vedením studentek na praxi procvičovat myšlení. Kluci se na praktikantky už těšili, protože jej jim asi dvacet let, jsou podle nich hezké a jedna je Slovenka, což je prý ještě o stupeň lepší, než kdyby byla Češka. Martin nesměle prohlásil, že se jich trochu bojí. 

Nevím, jestli byli kluci schopni soustředit se na ty úkoly a kvízy, které jsme měli řešit. Nebyly nijak těžké, nešlo o vědomostní soutěž. Hádali jsme názvy měst z přeházených písmen a spojovali přísloví stejného významu.

 

Večer jsme zase zůstali sami já a Honza a dívali se na televizi. Honza mě chytil kolem ramen a já jsem si položila hlavu na jeho rameno. Měl ruku položenou na mém boku a hladil mě po paži. Mlčeli jsme. (Honza dokáže někdy i mlčet!) Říkal, že k němu mám asi velkou důvěru, když se dokážu tak přitulit. Ptala jsem se ho, jestli mu to vadí a mám toho nechat. Prý ne, je mu to příjemné. Přiznal, že mu to sice připadá „trochu nestandardní“, ale rád mi vyhoví, když mi to udělá dobře.

V průběhu filmu si čichal k mým vlasům a říkal, že má chuť mi do nich dát pusu. Musí se prý držet, aby to neudělal. Při reklamě najednou oznámil, že se jde sprchovat, už se nebude vracet a půjde spát. Před odchodem mi tu pusu do vlasů dal.

 

Proč není oficiálně součástí léčby něco, jako dotyková terapie? Jednou za 14 dní chodí na oddělení psi ke canisterapii, a i když jsou hezcí a hodní, trochu se jich štítím. Potřebuji objetí člověka a nejenom hladit psa.

Od první relaxace tady se mi vrací chuť na sex a všechny ty doteky, které mi dřív vadily, mi teď chybí. Je to nefér, že když se konečně uvolním, začínám se mít ráda a potřebuji něčí fyzickou blízkost, tak buď ji nemám, nebo se cítím nepatřičně, když si o ni řeknu.

Když si při relaxacích představuji proud slunečního svitu, který mi postupně dopadá na ruce, nohy, a pak na břicho a zahřívá je, je to příjemné. Jsem skoro vzrušená, jako při milování. Pak jakoby slunce mělo svítit na hrudník a zahřívat srdce, ale já se lítostivě rozbrečím, jako vždy po vyvrcholení. Něco mi chybí, cítím uvnitř prázdno a chlad a potřebuju toho tepla a lásky do srdce co nejvíc.

Při milování mívám taky po orgasmu pocit, že si to ani nezasloužím. Teď mívám tentýž pocit při relaxaci. Ale snad už je to mírnější a já se učím užívat si ten pocit uvolnění a tepla.

Něco bude i na té slovenštině. Jednu z relaxací, které si pouštíme, namluvil Ladislav Chudík. V životě by mě nenapadlo, že by mi hlas primáře Sovy mohl připadat sexy, ale jeho slova „teplá tiaž (čti těplá ťjaž) a „otiažiavajú vám ruky i nohy“, působí opravdu velmi příjemně.

Autor: Renata Svobodná | středa 21.10.2020 13:34 | karma článku: 12,97 | přečteno: 387x
  • Další články autora

Renata Svobodná

Dušičky procházejí žaludkem

Letos jsme na Dušičky na hřbitov dostali až dnes. Zato jsme si podle rčení, že láska prochází žaludkem, na své rodiče a prarodiče vzpomněli při večeři.

4.11.2021 v 21:36 | Karma: 13,02 | Přečteno: 296x | Diskuse| Osobní

Renata Svobodná

Po 21. hodině všichni spát. A ruce na peřinu!

Jak dokážu, že jdu z práce? Jak dokážu, že jsem venku kvůli psovi, i když zrovna nekaká? Co když jsem náměsíčná? A můžou venku být strašidelné dýně?

27.10.2020 v 15:05 | Karma: 25,93 | Přečteno: 907x | Diskuse| Ostatní

Renata Svobodná

Blázinec - 15.den

Vyoraná myš. Zpěv hrobaře. Nejlepší lék na duševní pohodu je práce venku. Švadlena s gramlavýma rukama. Opět relaxace.

22.10.2020 v 12:03 | Karma: 8,67 | Přečteno: 276x | Diskuse| Osobní

Renata Svobodná

Ani make up a absence tepláků nezaručí vydařenou neděli.

Neděle naprd. V blázinci je zatím líp. Paralympijské šipky. „Teď mi dejte všichni pokoj, jdu relaxovat!“

16.10.2020 v 12:18 | Karma: 13,40 | Přečteno: 334x | Diskuse| Osobní

Renata Svobodná

11. den - vycházka z blázince mezi "normální" lidi

Já jsem ale kráva! Nebo mě někdo citové vydírá. Co byste dělali, kdybyste viděli dospělou ženskou brečet v kavárně?

15.10.2020 v 14:07 | Karma: 13,89 | Přečteno: 427x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 493x
Jsem lehce nevyrovnaná normální ženská. Něco mezi šedou myší a hrdou lvicí. Introvert exhibicionista. 

Blog si vedu už několik let, ale tady teprve začínám. Je to pro mě někdy záznam neutuchající samomluvy, amatérská autopsychoterapie, jindy možnost pobavit sebe či čtenáře svým zážitkem. Provází mně na mé klikaté cestě k fyzickému i duševnímu zdraví.

Deník z blázince není aktuální, psala jsem jej v roce 2019.