Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Flirt dance

Víte, co je to flirt dance? Klidně popusťte uzdu představivosti, chcete-li vědět, jaké nemravnosti se při něm odehrávají. Můj první "mimozemský kontakt" s ním vypadal takto:

Co si představit pod pojmem flirt dance? Není to párový tanec, ale ženy tančí samy a tancem svádějí diváka či diváky, nebo si prostě užívají své ženskosti. Svůdné pohyby a pohledy trénujeme zatím jen před zrcadlem. Občas jsou třeba rekvizity jako židle, deštník, klobouk. Není to tanec u tyče (pole dance je zcela jiná disciplína), ani striptýz. Ale oblečeny býváme celkem spoře.

O takovém kurzu jsem uvažovala už dlouho, a když jsem se konečně přihlásila, hrozně jsem se na něj těšila. Potřebuju nějaký pohyb, ale z duše nesnáším sport. Odmítám nosit strakaté legíny, funkční tričko a tenisky. Od dětství se mi protiví můj vzhled v něčem, co lze nazvat tělocvičným úborem. A hrozně ráda tančím. Nijak školeně, prostě se vrtím doma v kuchyni u žehlení. A když se jednou za uherský rok dostanu někam na diskotéku, připadá mi, že to fakt umím a jsem přitom děsně sexy. (K tomuto dojmu dospěju po pěti rumech, bez kterých bych ani nedošla na parket). Jsem pak schopná kroutit boky tak, že se málem v pase přepůlím, vrtět zadkem i předvádět s nadšenými dobrovolníky regulérní kopulační pohyby. Další tři dny pak bez ibalginu nemůžu chodit po schodech, ale to jen nízká cena za ten příval endorfinů a ženské energie.

Přípravu na kurz jsem vzala zodpovědně a nakoupila si oblečení, které je sice z obchodu se sportovními potřebami, ale z oddělení tanec, a doplnila to podle mého názoru nezbytnými síťovanými punčocháči. Jak jsem později zjistila, jako jediná jsem měla i tylovou lehoučkou sukýnku (oddělení balet), abych zakryla elastické kraťasy těsně pod zadek. Vybrala jsem si na radu instruktorky z nabídky jejích kurzů ten, kde se mi líbila hudba, a choreografii popisovala jako "krokovku". Bezva, nebudeme se moc válet po zemi. To nemám zapotřebí. Moje silná stránka jsou boky (doslova) ve stoje.

No, s tím mimozemským (čili ne na podlaze) pohybem mi to moc nevyšlo. Před pořádným tancem jsme se měly zahřát, protáhnout a rozcvičit, takže jsem se alespoň já chvílemi cítila jak mop (už namočený), když jsem celým tělem vytírala podlahu. Nijak svůdně jsem si nepřipadala, ani když jsem svou soustavu faldíků měla rozplácnout na zem do polohy přejeté žáby. Nevím, jestli za mou postavu můžou ty litry burčáku, co jsem za poslední týdny vypila, ale jakoby se kvasinky z něj až teď probraly a rozhodly se prokypřit a nakynout těsto na mém břiše a bocích. Zpocená stehna narvaná do síťovaných punčoch připomínala nějaký masný výrobek (tuším sekaná nebo uzená roláda se dělá v takové síťce) a zanechávala na podlaze otisky podobné včelí plástvi.

Při tanci ve stoje jsem objevovala na svém těle svaly, o jejichž existenci jsem dosud neměla ponětí a snažila se vstřebat lektorčiny až surrealistické popisy toho, co máme při tanci dělat. Třeba "facku stydkou kostí" si fakt neumím představit. Oproti tomu: "ukaž někomu, kdo stojí pod balkonem, svoje bradavky zespoda", aniž bychom se přitom svlékaly, bylo celkem trefné.

Musím uznat, že můj výběr kurzu byl asi správný, tančíme na: " I can´t dance." Phila Collinse. Dobře, zatím to ještě neumím, ale já se to naučím a pak všem vytřu zrak!

 

Autor: Renata Svobodná | pátek 14.8.2020 9:09 | karma článku: 10,25 | přečteno: 288x
  • Další články autora

Renata Svobodná

Dušičky procházejí žaludkem

Letos jsme na Dušičky na hřbitov dostali až dnes. Zato jsme si podle rčení, že láska prochází žaludkem, na své rodiče a prarodiče vzpomněli při večeři.

4.11.2021 v 21:36 | Karma: 13,02 | Přečteno: 296x | Diskuse| Osobní

Renata Svobodná

Po 21. hodině všichni spát. A ruce na peřinu!

Jak dokážu, že jdu z práce? Jak dokážu, že jsem venku kvůli psovi, i když zrovna nekaká? Co když jsem náměsíčná? A můžou venku být strašidelné dýně?

27.10.2020 v 15:05 | Karma: 25,93 | Přečteno: 907x | Diskuse| Ostatní

Renata Svobodná

Blázinec - 15.den

Vyoraná myš. Zpěv hrobaře. Nejlepší lék na duševní pohodu je práce venku. Švadlena s gramlavýma rukama. Opět relaxace.

22.10.2020 v 12:03 | Karma: 8,67 | Přečteno: 276x | Diskuse| Osobní

Renata Svobodná

Už dva týdny v blázinci

Ještě jsem na cestě, nevystupovat! Krása nesmírná. Nikdo tu nemá péro. Slovenština je sexy (i v podání doktora Sovy).

21.10.2020 v 13:34 | Karma: 12,97 | Přečteno: 387x | Diskuse| Osobní

Renata Svobodná

Ani make up a absence tepláků nezaručí vydařenou neděli.

Neděle naprd. V blázinci je zatím líp. Paralympijské šipky. „Teď mi dejte všichni pokoj, jdu relaxovat!“

16.10.2020 v 12:18 | Karma: 13,40 | Přečteno: 334x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 493x
Jsem lehce nevyrovnaná normální ženská. Něco mezi šedou myší a hrdou lvicí. Introvert exhibicionista. 

Blog si vedu už několik let, ale tady teprve začínám. Je to pro mě někdy záznam neutuchající samomluvy, amatérská autopsychoterapie, jindy možnost pobavit sebe či čtenáře svým zážitkem. Provází mně na mé klikaté cestě k fyzickému i duševnímu zdraví.

Deník z blázince není aktuální, psala jsem jej v roce 2019.